در حال بارگذاری
مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد:

نباید با بی‌اخلاقی به رسانه‌های معاند خوراک داد

شماره خبر : 520 - https://asreatrak.ir//short/NDZLm

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با اشاره به بداخلاقی یکی از مشاوران یک کاندیدای ریاست جمهوری در صدا و سیما گفت: اینگونه رفتارها خوراک مورد علاقه رسانه‌های معاند است که منتظر کوچک‌ترین خطایی نشسته‌اند.

مریم ریحانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» با بیان اینکه متاسفانه روز گذشته شاهد رسوایی فرهنگی مشاور یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بودیم که به صراحت می‌توان گفت لکه ننگی بر فرهنگ کشور غنی ایران بود، اظهار کرد: اینگونه رفتارهای هیجانی، به دور از فرهنگ سالم، دانشگاهی، تربیت و اخلاق ایرانی اسلامی است که جز بردن آبرو و کاهش اعتبار ثمره دیگری ندارد.

وی افزود: اینگونه رفتارها می‌تواند برای رسانه‌هایی که منتظر کوچک‌ترین خطایی نشسته‌اند تا برای برنامه‌های خود خوراک آماده کنند از چنین موقعیت‌هایی نهایت استفاده را برده و حسابی موج‌سواری کنند و آبروی ۸۰ میلیون ایرانی اصیل و محترم را با چنین بی‌ادبی‌هایی برده و اصلا هم برایشان مهم نیست که با اعتبار جهانی یک ملت بازی کرده‌اند.

این استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد ادامه داد: اگرچه که اصالت و غنای فرهنگی ایرانیان با وجود چنین افراد ناشایسته‌ای خدشه‌دار نخواهد شد اما بصورت لحظه‌‌ای و تا مدتی مضحکه بدخواهان خواهد شد.

ریحانی با بیان اینکه این احتمال به ذهن‌ها متبادر می‌شود که عمدی در کار بوده تا نامزدی را از اعتبار کاسته و از چشم‌ها بیندازد، ادامه داد: این فرد با چنین رفتار غیر حرفه‌ای که از خود نشان داده است، عاملی می‌شود تا همان تعداد مخاطب و طرفدار را هم از اطراف این کاندیدا بپراند.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: به دور از هرگونه سوگیری سیاسی، جناحی، حزبی و تنها به سبب زیست دانشگاهی و فقط به عنوان یک بیننده و دنبال‌کننده مناظرات از رفتار مشاور کاندیدای ریاست جمهوری شرمنده شده و اینگونه برخوردهای دور از شان وی را جدا از شخصیت دانشگاهی می‌دانم.

وی ادامه داد: حرکات تند و پرت کردن میکروفون به سمت کاندیدای مورد حمایتش بیشتر شبیه دعواهای کوچه خیابانی بود و تعجبم از آن نامزدی است که برای مناظره زنده تلویزیونی که دست کم ۵۰ میلیون مخاطب دارد فردی را انتخاب کرده که تعادل رفتاری ندارد و نمی‌تواند بر روی هیجانات خودش کنترلی داشته باشد.

ریحانی تصریح کرد: صبر و شکیبابی، دوراندیشی، انتخاب مهره‌های مناسب شرط اول هر مدیری است حال که سطح مدیریت تا رئیس جمهوری ارتقا می‌یابد دیگر وسواس بیش از حدی در انتخاب مشاوران می‌طلبد.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات